De mate waarin je kunt ontspannen, loslaten, in actie kunt komen, creatief kunt denken, geduldig bent en kunt vertrouwen in het proces, heeft alles te maken met de flexibiliteit van jouw brein. Allemaal willen we gezondheid, geluk en overvloed. Je gedachten hebben hier veel invloed op. Manifesteren is op dit moment hot item. In de basis maak je hierbij gebruik van de kracht van je gedachten, intenties, gevoel en emoties. Goed nieuws, je kunt jouw manifestatieproces naar the next level brengen! Interessant niet? Lees gauw verder!

___

BOOST JE BREINPLASTICITEIT

De gezondheid van je hersenen, de flexibiliteit ervan, zorgt ervoor hoe jij in staat bent om met veranderingen om te gaan, veranderingen door te voeren. Hoe jij in staat bent (jouw hersenen) om nieuwe neurologische verbindingen aan te maken, welke bepalend zijn voor het verloop van jouw manifestatieroces.

Jij creëert je eigen toekomst, niemand anders. Jij kunt al enige zo optimaal mogelijk werken aan jouw gezondheid en geluk. De flexibiliteit en gezondheid van je hersenen bepaalt hoe voorspoedig het proces van jouw manifestatie verloopt.

Negatieve gedachten are killing

Veel negatieve denkpatronen hebben hun oorsprong in een disbalans in je lichaam en je hersenstofwisseling, waardoor bepaalde neurotransmitters, die nodig zijn voor de hersencommunicatie, niet goed kunnen worden aangemaakt of er teveel zijn van degene waar je liever geen overvloed van hebt. Uitgebreid over neurotransmitters vertel in een andere blog.

Wist je dat (langdurige) stress zorgt ervoor dat je biochemisch gezien 20x eerder negatief dan positief reageert, denkt. Hoe zit het met jouw gedachten?

 

ººUpgrade jouw manifestatie door jouw breinplasticiteit te optimaliseren.ºº

 

Hoe breng je jouw manifestatie tot the next level?

Vanuit orthomoleculaire oogpunt kijken we dan naar voeding, leefstijl en vitaminen/vetzuren. Er zijn namelijk een aantal dingen essentieel als het gaat om gezonde hersenen o.a.:

  • Inname van voldoende gezonde vetten. Met name de verhouding gezonde omega 3-vetten ten opzichte van ongezonde omega 6-vetten is belangrijk
  • Eten van andere brainfood-voeding
  • Je darmgezondheid
  • Hormoonbalans
  • Algehele balans, stressreductie
  • Mediteer regelmatig
  • Een stabiele bloedsuikerspiegel
  • Voldoende nachtrust van goede kwaliteit
  • Een stabiel immuunsysteem
  • Zorg elke dag voor voldoende beweging, liefst in de buitenlucht
  • Optimaliseer je ademhaling

We weten dat een disbalans in het lichaam z’n uitwerking heeft of je mentale weerbaarheid en dus de mate waarin je in staat bent om een veranderproces in te gaan.

Heb je geen geduld, dan kun je manifestatie positief beïnvloeden. Gezonde biologische voeding, een gezonde leefstijl en toevoeging van kwalitatief goede supplementen ondersteunen de mate waarin jij in staat bent te manifesteren.

Check de andere blogs om je breinplasticiteit positief te beïnvloeden.

Have a light life ♡

Liefs,
Jennet

 

error: Content is protected !!

WIL JIJ OOK RIJKDOM EN GEZONDHEID?

Bedankt voor je aanmelding. Ik beloof dat ik je niet zal SPAMMEN.